onsdag 16. november 2011

helt make over


og åpning av bloggen igjen- her har det vært total forandring, og badet har "gått" fra 70 tall til 2011, og vi er strålende fornøyd:)
Nå har vi gått fra panel til mer tapet og en vegg i stuen samt gang og bad har fått tapet og tapeten kommer i fra storeys, de skal forresten ha formiddagstreff for bloggere :) Nå kjenner ganske godt til de, da en tidligere kollega av mannen min jobber der og mannen min jobber i nabo bygget, men må si jeg gleder meg til å få komme å se-

Og her på bloggen vil det komme bilderas av både nytt bad, gang og stue, for møbler er også byttet ut-

Ha en strålende dag

Klem fra Eli

4 kommentarer:

Thelma Louise sa...

Hei..))

spennende med oppussing. Og med det kom blogglysten tilbake..)) Tror alle går lei...i perioder..så er det morro, og vi glitrer til igjen.))
Jeg har tenkt mang en gang hvorfor jeg gjør dette ? men så elsker jeg jo å ta bilder og fikse og ordne...noen ganger når jeg ikke har blogglyst til å verken blogge eller besøke andre blogger, kan jeg sitte å se gjennom egen blogg..og det er morro...det blir sånn, oj det var det jo...får en liten oppfriskning av eget "liv"..))

ha en god helg..snart er den her igjen..)) Klem

Anonym sa...

God morgen!
Oj, her skjer det masse ser jeg. Siste bildet ditt var superkoselig:)
En kaffe hadde vært kjempekos Eli, men tror ikke jeg rekker noe strikkekafè i år. Prata med Sissel om at jeg får komme sterkere tilbake over nyttår.
Håper virkelig det går bra i annekset. Kunne bare ønske jeg kome mer ut til folk, hvis du skjønner hva jeg mener. Vanskelig å reklamere for seg selv. Så hvis du har noen idèer om hva jeg kan gjøre for at folk skal bli mer oppmerksom på den nye bloggen min så tar jeg imot med takk:)
Bloggetreff sier du? Hørtes spennende ut.
Gleder meg til å se deg igjen. Lenge siden sist.
Håper du får en fin helg vennen.
Klem fra meg!

Anonym sa...

Hei!
Hva heter tapeten din på siste bilde, den som ser ut som panel..

Mvh.Elisabeth

pest control sydney sa...

Stay up the good work! You understand, lots of individuals are hunting round for this information, you could aid them greatly.

--------------------------
sydney pest inspection | pest management sydney | pest inspection sydney