fredag 7. november 2008

Helg

Og det kommer noen gamle bilder fra meg i kveld.
I dag har jeg vært på aftenvakt og ikke fått gjort stort.
Halvdelen min er på fest med jobben og kommer nok hjemme når jeg er drømmeland.
I morgen står A sitt rom for tur, da må jeg få malt ferdig og ny "gammel" seng skal på plass, det gleder hun seg til og mor gleder seg til å bli ferdig.
Halvdelen min må fortsette på garderoberommet der må det males skapdører og noe småfikseri som gjenstår da, men det begynner absolutt å hjelpe på.
Jeg, har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal ordne det der inne, er noe som mangler men kommer nok på det etterhvert, tror nok jeg må frem med malekosten på mine mørke lysestaker der inne, eller rett og slett bare bytte de ut, hmm, det er nok det enkleste.
Rommet til eldstemann ser ikke ut, nå må jeg få gjort noe med det også.
Hmm, jo mer og mer jeg ramser opp, må jeg bare håpe at dagen i morgen har mange nok timer...,men jeg er ekspert på å begynne å pusle med alt mulig annet enn det jeg skal, men i morgen, DA skal jeg gjøre det jeg SKAL og ikke alt annet..

Nå kommer det da noen bilder fra denne kanten da, så skal jeg få lagt ut noen bilder av rommet til A når det er klart.

Ingen kommentarer: