fredag 28. november 2008

Trodde vinteren var kommet....

Ja høsten trodde jeg var over, men etter masse regn i går og mye vind minner det ikke mye om vinter på denne kanten av landet.
Da er det godt en kan være inne og pynte og ordne til advent. har i dag fått satt frem nissene mine, fra Hadeland glassverk.
Og stjernen, julekulen og advensstaken lyser fint opp i vinduet.
Gleder meg like mye i år som ellers til jul, selvom det blir en noen annerledes jul i år, jeg skal jobbe på julekvelden og det blir rart både for meg og de som er hjemme, godt jeg har kort vei hjem etter endt aften vakt, bruker bare 3 minutter med bil.

Mitt hjem er ikke mye å vise frem for tiden, vi holder på enda og ryddingen vil ingen ende ta, men etter dagvakt i morgen skal jeg sette på julemusikken og finne frem bøtte og skrub.
Så da skal jeg få satt i gang både datter og mann.
Frøkna skal få vaske veggen i mellomgangen og gubben skal få ta badet.
Så kan jeg og minsten rydde i leker og vaske 2 etasje.

Så kan jeg finne frem mere pynt og det er like spennende hvert år, er rene julekvelden det også.

Ha en god kveld og natt alle sammen

Klem i fra Eli

1 kommentar:

AG sa...

Hei,
Takk for innspill på bloggen min:o) Jeg begynner også å pynte litt etterhvert nå. Kjedelig å jobbe julaften. Mamme gjorde også det av og til når jeg var yngre, men sammen kan man finne nye måter å gjøre ddagen spesiell alikevel:o)
Nå daler snøen ned utenfor, så kanskje høsten har takket for seg alikevel:o)
Ønsker deg en fin kveld!
Klem AG