lørdag 26. desember 2009

her som så



mange andre steder har snøet lavet ned, og man kan trygt si at dette ble en hvit jul, til glede for både store og små-
Julekvelden er nå vel overstått og 1 dag like så, det er vel den dagen jeg er mest glad i, da sitter vi i pysj, leser våre nye bøker eller blader, barna leker med nye leker eller vi spiller brettspill, da koser vi oss alle i lag.
Og i dag inntok vi en god frokost før vi alle tok på oss varme klær og gikk ut i snøen, mannen med ett mål for øye, snøfreseren og få "opp" gårdsplassen igjen,mens vi andre lagde engler, kastet snø og bare lekte med all snøen.
Frøkna vår og en nabo hoppet fra garasjetaket x-antall ganger i ett lass med snø-
Og nå sitter barna og ser på flåklypa, mor "sitter her" og mannen har startet med rivingen i 2 etasje:)

I morgen skal vi til min søster på besøk og det skal bli koselig.
Og med fri fram til tirsdag har jeg enda noen late dager foran meg, strikkepinnene går varme, og minsten sin julenatt i blåfjell lue ble ferdig på en dag, nå er det leggvarmere til meg selv som snart er ferdig og med boken til Tine foran meg (maskepi) ja da får kreativiteten utløp:)

Dette var da litt fra oss her nå i julen, kos dere alle som er innom her en tur!

Klem i fra Eli

5 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Kos deg med late dager og varme strikkepinner. :)

God jul fra Anine.

Siv sa...

Fortsatt god jul til dere alle sammen:-)Stor klem.

h.espe sa...

God jul gode venn!!!

Tusen takk for koselig julehilsen! Høres virkelig ut som dere nyter juledagene til fulle! Selv koser jeg meg masse her hjemme hos mamma og pappa :o) Her i Nordfjord har vi hvit jul, så vidt det er - men, altså lagt ifra hvordan det er hos dere..!

Ønsker deg og dine fortsatt deilige romjulsdager!

Stor klem fra Hildegunn

Torilpia sa...

Ser ut som om det har vært en vellykket julefeiring :o)

Kos dere videre i romjula og jeg håper dere får en flott nyttårsfeiring også.

Stor klem fra Toril :o)

Sisselshverdag sa...

Du har nå bare blitt rå på strikkepinner.. Har ikke gjort så veldig mye bare hvilt ( HELT SANT !!) Har så vidt begynt på islender til minsten. I kveld har vi to vært hjemme aleine, Fred kjører bort snø fra Gardermoen så jeg og A har inntatt hver sin sofa med pc`n på fanget.
Høres deilig ut å base i snøen, skal prøve å gå en tur i morgen. Har plan om å være litt ute nå når jeg har fri..

Snakkes snart, fortsett å kose dere. Klem fra Sissel