onsdag 3. mars 2010

lille vakre Fairytale


som vil bli kalt FIA her hjemme, flytter til oss om fredag-

FIA er en cairn terrier og verdens nydeligste synes vi da, vi har lenge tenkt og tenkt og vært innom to andre raser også før valget falt på Cairn.
Min mann likte denne rasen aller best, mye pga det rampete, bustete uttrykket, og da var ikke valget så vanskelig siden han har vært litt uenig i de to andre rasene vi har sett på-

Mor i huset gleder seg så masse og etter tur for å hilse på i går, ble det dårlig med søvn i natt, og håper det går fort til fredag-

Nå skal jeg bare ringe og høre om valpen er vaksinert, det glemte jeg i går, er hun ikke det, ja da må jeg se meg om etter en annen oppdretter, de har vært hos vetrinæren men jeg glemte helt å spørre om vaksinasjonen-

En valpende gledelig Klem i fra Eli (som snart skal ut i det fantastiske vært vi har)

bilder er ikke FIA vår blir nok lik i fargene men dette er en annen cairn

7 kommentarer:

Guttemamma sa...

Tipper det blir tsor stas og veldig trivelig for hele gjengen!! Klem fra solen

h.espe sa...

Næmmen, har du sett noe så skjønt da??? Tenker det er både voksne og barn som gleder seg til denne lille krabaten flytter inn ja :o)

Ha en strålende flott dag ute i det nydelige været - kos deg!

Klemmer fra Hildegunn

Havfruen sa...

Du spennende tider imøte ser jeg:) Cairn er en morsom og sta liten hund:)
Hun er helt sikkert vaksinert når du henter henne + at den første markkuren er tatt.
Masse lykke til:)

Elin | Draumesidene sa...

Så søt! Gleder meg til å sjå den dokke skal ha!

Klem Elin :)

Siv sa...

Hællandussen så skjønn liten skapning:-) Kos dere med henne og lykke til på fredag. Klem

Ellen's sa...

For en skjønn liten valp! Tenker dere får mye kos og glede med henne!
Ellen

Synnøve sa...

Gratulerer med hunden. 1dag til dere får den nå.
Barna gleder seg sikkert masse til de får den.
Vi kjørte igjenom nannestad i går og da tenket jeg på deg og Elin.

Lykke til med hunden.
Klem