torsdag 15. april 2010

lang ventetid


i helsenorge og det er da jeg ikke er "glad" for å si at jeg jobber i helsevesenet, men noen ganger pleier det å hjelpe å mase.
Forrige uke ble det nevnt at jeg kanskje måtte vente til etter ferieavikling da "kokte" mor for vi har fått beskjed om at minsten skal inn, innen den 3.7 og da skal vi det da, nå har vi ventet i 8 mnd.
Når jeg atter en gang ringte denne uken fikk jeg beskjed om at vi var satt opp på time i slutten av April og i begynnelsen av mai:0)))
Så da er vi i gang, nå er jeg "flink" til å legge det bakerst i hodet men merker at nå kommer det for fullt igjen, så her er det bare å holde pusten og komme seg gjennom dagen(e) og være der for minstemann det er jo han som skal igjennom mange tester, ikke jeg-
Er veldig spent på resultatet, merket en oppgang etter jul men ett tilbakefall igjen nå, så det går i bølger-
Vet enda ikke hva som skjer i forbindelse med jobb, må vente 14 dager til så får vi se, hva det blir til, spent er jeg iallfall-
Så det skjer da litt både rundt minstemann og huset, vi klarer ikke å bli enige om lister, at det skal være så vanskelig da.... veggen som skal ha siste tapet på seg er satt opp, og muren må få en ansiktsløfting, det tar tid og med gamle hus dukker det opp uventede ting som fikses, men sånn er det med gamle hus så blir det bra til slutt, og hastverk er lastverk!

Ha en flott dag alle sammen, jeg skal ut å trene med hunden vår før det er jobb som står på planen-

Klem fra Eli

bildet er lånt fra nettet

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen:)
Helsenorge ja. Begynner en å diskutere dem så kan en holde på i timesvis. Men det ser jo lovende ut nå. Skal krysse fingrene for dere. Gleder meg til bilder fra loftetasjen jeg. Og lister er et vanskelig valg det;) Du skulle bare vite hvor mye frem og tilbake jeg er med den minste ting.
Kose deg på tur med hunden.
Klem fra meg!

h.espe sa...

Uff, så utrolig leit, å skulle gå slik og vente. Dessverre er det helsenorge i et nøtteskall....

Ja, å pusse opp gamle hus, byr ofte på overraskelser. Men, det høres ut som dere gjør store fremskritt :o) Gleder meg virkelig til å se loftet etterhvert som dere blir ferdige!!

Nå er den deilige helgen her igjen. Håper å få gjort litt i hjemmet, og så blir det hyggelige vennetreff både i dag og i morgen :o)

Ønsker deg en strålende flott helg!

Stor klem fra Hildegunn

Guttemamma sa...

KJære deg!!
Så ille at dere har ventet så lenge...selvom det ikke står om liv burde jo de små komme raskere inn. Særlig fordi det jo er så viktig å sette inn rette tiltak i barnehagen eller skolen når deg gjelder disse søte små med spesielle behov. Skjønner at du blir frustrert etter så mange måneders venting...godt det ble fremskyndet nå da iallefall.
Ha en fin lørdag iallefall!!
klem♥

Synnøve sa...

HelseNorge kan en si mye om du;(
Har akkurat ordnet opp i fohold tilhjelp til min mor. Og må bare innrømme at det hjelper og arbeidet inne helse,så en vet hva en har krav på og hvem en skal snakke med. Synd det skal være sånn.
Lister er ikke bare bare. Har blitt oppsagt i min nye jobb,de skal ikke satse på psykiatri alikevel;(Så da blir det til bake til demensavd.

Ønsker deg masse lykke til med gutten deres og oppussing:)
Klem