torsdag 12. mars 2009

kosekroken og handling

dette skal leses med en kopp te og bare nytes-
dette bilde kom opp ned det da, men det er ramme som det står family på og på teksten under står det; Where can a person be better than in the bossom of their family?
Av dette garnet skal jeg strikke meg ett skjerf og med to puseknapper som pynt for å freshe det opp litt, kjøpte med de to andre også , som jeg helt sikkert finner ett sted å ha:)
Ranuklene mine fikk i dag ny "vase", en fløtemugge med tilhørende skål.


I dag var jeg en tur innom kosekroken, en kjempekoselig butikk.
Kjøpte meg strikkegarn, som skal bli skjerf, og med litt pynt alla kattepus knapper tror jeg det blir lekkert:)
Duftlys, og litt annet ble det også på meg, og til mandag henter jeg servicet mitt- en som gleder seg til det kan en si:)
Duftlysene lukter herlig og matcher jo også garnet mitt.
Alt på bildet bortsett fra bladet er kjøpt hos kosekroken, en interiørbutikk med blogg også, verdt å ta en titt innom bloggen hennes:)

http://www.kosekrokengaveroginterior.blogspot.com/

I helgen skal vi på slalomtur og gleder oss til det, frøkna har hatt privattimer på snowboard i dag og kan nå kjøre på kanten, ikke det at det sier meg noe da, men får nok se det til helgen, tenker jeg.
Har nok med å komme meg ned bakken med slalomski jeg.

Nå skal barna legge seg snart og mor skal kose seg med bladet som kom i posten, julekvelden hver gang det dumper i kassen min:)

Sissel: det er alltid å koselig å komme innom butikken din og så flott at det endelig kom en interiørbutikk her i bygda-


God helg

Klem

5 kommentarer:

Siv sa...

God helg til dere og kos dere i bakken:-) Klem.

Sisselshverdag sa...

Tusen takk for alt skryt *rødme*
Ha ei flot helg så sees vi på mandag:)

Frk Mille sa...

Besøkstøffler ja, det kan jo være greit og ha liggende. Ikke dum tanke. Kanskje jeg skal hekle noen par i litt forskjellige farger og ha liggende.

God helg

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Ja det vil jeg tro er toppen av lykken å få en interiørbutikk i nærheten, hjelper på humøret det hi hi
Håper du har fått kost deg på ski og med interiørblad:O)
Klem

irina sa...

Tusen tusen takk for kos kommentar !!
Innom for å ønske en søt dame en flott uke !!

Stooor klem