torsdag 26. mars 2009

nyter

Kan det bli bedre?
Dette brødet hadde minsten lagd i barnehagen- kjempegodt!


I dag fikk jeg hentet bladet mitt på posten og bare nyter herlig bilder og mye interiør, og med tekoppen innen rekkevidde kan ikke mor ha det bedre:)
Minsten er i barnehagen, eldste i slalombakken med skolen og frøkna på skolen, så her er det stille og rolig.
Nyter solen som skinner gjennom møkkete vinduer, ikke like flott da... så det må jeg gjøre noe med...snart.
Innimellom sitter jeg og syr på det som skal bli nye gardiner på kjøkkenet og litt på hekletøyet mitt:)

Om værmeldingen stemmer og det virkelig skal komme 15 cm med snø ja da blir det nok innehelg,og da kan vi heller sitte og inne og gjøre ingenting og det er forsåvidt greit all den tid jeg har fått akkiles betennelse.

på tirsdag var vi på barnasdag i barnehagen og da selger barna noe de har lagd og man kan kjøpe vaffler, frukspyd og drikke, inntekten går til fadderbarnet i barnehagen.
Minsten hadde bakt brød i leirkrukke og han var så stolt, så når vi kom hjem ble det ferskt brød og smoothie): det smakte godt.

Håper alle som er innom får en flott dag

Klem fra Eli

Ingen kommentarer: