torsdag 19. mars 2009

snart nye kjøkkengardiner og fuglebur

En sovende gutt som holder godt på bamsen sin
En nydelig blomsterpotte, med "hjerte" plante, kjøpt hos oasen
bilde av det skjønne fugleburet, i dagslys og en mørk time i går kveld, sommerfuglene som sitter på er også i fra oasen, må kjøpe noen lavendel lys til å ha i buret, det ble ikke så fint med den turikse fargen på lyset
dette skal da bli kjøkkengardiner, beige linstoff, som skal få noen fargerike detaljer, på bilde ser linstoffet grått og kaldt ut, men det er beigere og mye varmere i fargen. (gleder meg til nytt kamera....)

I dag våknet vi til strålende sol- herlig og fikk litt mer vårfølelse tross all snøen som fortsatt ligger som ett tykt teppe i hagen, lenge til vi vil se det spirer og gror på denne kanten.
I mellomtiden blir det litt vårfølelse inne, og i går tok jeg rundvask i hele 1 etasje, det var godt, vinduer på vidt gap og frisk luft i hele huset blandet med duarance lavendelduft:)
Vinduer må jeg prøve å få tatt i dag, før aftenvakt.

I helgen er det første helg med besøkshjem og håper vi får tatt oss en lang trilletur om solen vil titte frem på oss, krysser fingrene for det.

Uansett her det iallefall noen bilder av det som skal bli gardiner og fuglebur, samt litt til:)

Ha en strålende dag i solen.

Klem

9 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Helgehilsen herfra! :-)

Tyra sa...

Hei på deg!
Så fint at du stakk innom bloggen min. Det er jo alltid gøy å kunne prate med andre med samme interesse som meg selv, og spesielt gøy er det å titte rundt på nye, ukjente blogger!
Så flott at dere stiller deres hjem og familie til disposisjon for en som trenger dere!
Håper dere får en fantastisk helg!
Hilsen Tyra

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så nydelig blomsterkrukke med hjerteplante. Den fikk jeg også lyst på. Klem Siv

Nina i Paradiset sa...

Kjempefint fuglebur! Sånn har jeg også lyst på...
Den blomsterpotten var også kjempeskjønn. Mine to små er fortsatt avhengig av kosebamsene (hund) selv om de fyller 6 i sommer. Helt greit for meg, som de blir som noen lam med kosedyrene i hendene.
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min, forresten!
Varmet godt :)

Ha en flott søndag!

Siv sa...

Hei Eli. Tusen takk for gaven fra dere til Mathilde. Fant den hengende på plassen til Michael i bhg i dag:-) Mathilde ble kjempe glad for klærne. Klem.

Guttemamma sa...

Tusen takk for hilsen fra deg, da fant jeg jo bloggen din!! Den lille go'e hånda som holder rundt bamsen sin...så søtt!! Fuglebur har jeg fått helt dilla på, har tre faktisk:-).
Så spennende med besøkshjem, all ære! Og særlig om du jobber med mulithandikappede ellers og?? Bra gjort!!
Hilsen fra Anette

Siv sa...

God bedring:-)

Villblomsten sa...

Takk for titten på siden din :-)

Villblomsten sa...

PS - jeg ser du har 3 barn
+ ett helgebarn :-)

Bare ett tips :-)

Her er link til en nettsiden som selger pent brukte barneklær og annet til barn :-)

http://www.barneboden.no/

Ta en titt da :-)