lørdag 18. april 2009

På trappa:0)

Først litt kveldsstemmning, lysene går det unna på.

hengehusken til mor, og kurven bak er en nødvendighet, gjør ryddingen for barna litt enklere når hoppetau, hjelmer og rackerter bare kan legges oppi her

ja, det er litt "villa rabalder" her til tider, med tre barn med bestemte meninger.


Litt nytt på trappa.
Var i garasjen og fant frem en bortgjemt kasse, som passet fint mellom stolene våre, litt "kos" må vi ha når vi er ute å trekker frisk luft. (les røyk....)
Henghusken min er også kommet på plass, i dag har vi hatt sol og fått gjort litt ute, bilder fra hagen kommer i ett senere innlegg.
Ungene er i hundre, trampolinemonsteret kom på plass i dag, i år flyttet vi det ned ved garasjen og der passet den godt, så er bakhagen litt mer "fri".

Nå har vi kost oss med pizza, minsten er ute og hopper og vi nyter våren store som små.

Snart skal jeg finne frem hekletøyet mitt, ett glass rødvin, og etterhvert film.
Deilig med helg og fri..........

En liten ting til, om ikke lenge blir jeg tante, innen tirsdag, vil lillejenta til tante se dagens lys, og jeg gleder meg sånn til å få hilse på lille nurket.
Tenker på deg, søs og ønsker deg masse lykke til.


Klem fra Eli

5 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Nå har endelig helga begynt hos oss også, akkurat spist taco, ganske vanlig lørdagsmat hos oss. Hilse Lise så masse og ønske lykke til :) God helg

Kine sa...

SÅ koselig på trappa da;) Og masse lykke til "snart" tante!!!God helg*klæm*

Anonym sa...

Hei Eli!
Du var kjapt ute med kommentar du:) Veldig koselig å treffes på en slik måte. Nei, verden er så sannelig ikke stor.
Veldig koselig blogg du har her. Jeg tror så sannelig at jeg har vært her inne før.
Bursdagen gikk kjempebra. Jeg måtte jo selvfølgelig si at jeg hadde truffet deg, men ten bilde så tror jeg ikke at jeg kom så langt. Hehehe. Men det har jo gått noen år da.
Jeg fikk invitasjon til bursdagen til niesen min tidligere i dag, og jeg hadde het glemt at det var mandag den 27. Veldig typisk, for nå har jeg gått og sagt til dansken her hjemme at jeg skal på strikkekafe. Men jeg blir med neste gang. Helt klart!
Sovnet ikke før fem i natt, så er litt sliten her ja. Men bursdagen var veldig hyggelig, så det var verdt det.
Nå skal jeg opp å ha litt frokost, så skal jeg trekke litt luft;) Så du skrev det også her.
Ha en flott søndag så prates vi.
Klem Elin!

Siv sa...

Så koselig dere har det:-) Takk for hjelpen fra gubben din i dag. Håper dere får god nytte av sparkene og skapet:-D LJ har jo strekt seg masse i det siste. Koselig med besøk fra både han og A i dag.

Englefryd sa...

Takk for koselig kommentar. Håper vi får se når du er ferdig med heklingen din da:-)
Man blir jo helt hektet på dettte gitt, men det blir MANGE ruter til et helt teppe, så man er vel ikke akkurat ferdig med det første.

Ha en fin kveld.