fredag 5. juni 2009

her er jeg og mine små


Som lovt til deg K så kommer ett bilde her-
Bilde er tatt for ca 2 år, siden og barna er blitt større, men jeg er nok lik meg selv, tror jeg da:)

Nå er huset rent til helgen og snart kommer min søster og min niese på 6 uker på besøk, vi skal ut å gå tur så håper regnet holder seg langt unna, vil ikke ha mer regn på noen dager nå.
I helgen skal håndarbeide komme frem, må se og bli ferdig med teppet mitt, men har vært litt for oppslukt i håndklær og kluter for tiden.
Hatt langfri nå og skal ikke på jobb før mandag natt, og om to uker er det ferie, da reiser jeg og barna til Fredikshavn badehotell, skulle vi bare få regn blir vi nok å finne på badeland, men håper på sol og varme, så vi kan være på Palmestranden og på kvelden blir det nok shopping for både store og små:)))

Tusen takk, for god bedring ønsker til min sønn! det satte jeg stor pris på, dere er så goè alle sammen-

Klem i fra Eli

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint bilde av dere:)))
Går det bra med guttungen?
Og strikking sier du. Jeg har med meg strikketøyet hver dag på jobb, men får aldri tid til noe som helst. Er ikke ferdig med en lapp engang etter kafeèn sist gang. Men sånn er det bare noen ganger.
Kos deg masse i helgen. Til mandag kan jeg som sagt ikke komme og strikke, men neste gang.
Klem Elin!

Veronica sa...

Så fint bilde:)
Liker slike familie bilder med litt "fart" i. :)

Ønsker dere en fantastisk helg og håper det går bedre med sønnen din.

Jorunn sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg :0) Takk også for oppmuntring ang dårlige vaner... Skal man klare å slutte må man være skikkelig motivert, og jeg fikk jo litt hjelp til det nå da..
Kos deg på tur i kveld, håper regnet holder seg unna!

meaningmoon sa...

takk for koselig kommentar hos meg, så fint bilde av dere!!
Håper dere også får en fin helg fyllt med mye sol!!:)

Unknown sa...

For et herlig bilde av deg og dine tre håpefulle!

Artig med slike bilder som ikke er så oppstilte:)

Vakre barn:)

Ha en fortsatt flott helg!
Klem Linda