tirsdag 16. juni 2009

ikke mye blogg"fisert" men en




realitet her i heimen for tiden.
Sånn ser da ut utenfor hos oss, ikke noe pent syn, men det vil bli:)
Har to vegger til som skal rives ned, da har vi kommet rundt gamle huset, og mangler bare nydelen, den rekker vi nok ikke år, men der er det isolert og panelen er mye penere enn den gamle som har stått i mange, mange år.
Tror jeg har fortalt det før, huset vårt er en gammel butikk som sto på gården ved siden av oss tidligere.
Naboen fortalte oss det at huset ble hentet under masse snø April 1956 for så å bli satt opp her det nå står sommeren 1956.
Huset har hatt sine epoker med mye som ble ødelagt underveis, som det å sette inn store vinduer osv.
Nå er vi på god vei til å få det sånn som vil ha det, og til høsten starter rivingen av tre rom, pluss sovealkove i annen etasje.

La ved ett bilde av vårt flotte store russiske syrin tree, det er utrolig flott i år og nyter det hver dag, når det er avblomstret kommer Hurdalssrose treet for fullt, det er det som skimtes på bilde foran den fæle veggen.

I helgen ble lite gjort, da vi fikk uventet besøk.
Så da håper vi på morgendagen, i dag er det aftenvakt.
Bare 6 dager til avreise til Fredrikshavn og vi gleder oss bare mer og mer-

Ha en flott dag alle som er innom

Klem i fra Eli

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Eli!
Realiteten er også veldig grei å se noen ganger da. Og tenk hvor fint det kommer til å bli. Men litt av noen prosjekter dere har foran dere.
Jeg begynner å føle meg skikkelig uggen her jeg sitter. Blir det ikke noe bedre utover kvelde/natta så spøker det for meg ang strikkekafeen. Kommer i så fall til å gi beskjed.
Nedtelling til ferie har jeg ikke begynt med enda. Skal ikke ha før uke 32 så det er altfor lenge til:)
Ha en flott dag.
Klem Elin!