tirsdag 23. november 2010

nå kan den bare komme



kulda, vi er klare med tykke labber, stearinlys, og så og si ferdig bestemorrute pledd:)
Pleddet var mitt første prosjekt jeg startet på når jeg ville lære å hekle og siden strikke, da det ene har ført det andre med seg, og alt takke være bloggen og alt det den gir meg av inspirasjon- lykke!


Nå mangler det bare å bære inne veden nå så kan det bli så mye minus 20 grader for min del;) nytt blad har jeg også, har du lest det, det nye BoligDrøm, jeg er spent på fortsettelsen:)

Ha en flott "blås-bort-surt- og kaldt" vær, det er det iallfall her-

Klem fra Eli

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei så fint det var:)

Klem fra Mette

anneskreative sa...

Hei,,,,lekkert teppe du har laget, har laget et slikt jeg også,,,og det er moro og planlegge og å hekle,,,men fy for en jobb og feste tråder og montere....var bar forsynt da jeg hadde gjort det ferdig,
har kommet minus grader hit til Larvik også nå -4 i dag morges,,,,og det er kaldt for meg som bor her i sør.
Ha e fin kveld.
Anne

tintin sa...

Kjempelekkert teppe - i mine favorittfarger! Laget et for en stund siden av bare restegarn, godt og varmt, men kunne tenke meg å hekle et nytt i planlagte farger.
Ha ei fin uke:)