torsdag 25. november 2010

det sniker seg inn-



en tur i skogen i dag, resulterte i noen små juletrær som nå pynter opp både inne og ute, og med nyvasket kjøkken, bad, stue og snart i  mål kan vi slenge bena i sofan i kveld og tenne lys og gjøre ingenting-

På det øverste bilde er også minstemann sine herlige, gode varme shepard tøfler satt frem, bare så synd de ikke passer lengre, men de gjør seg jo godt som pynt også da-

På trappa er det også blitt nytt, bla min gamle kjelke, min manns gamle skøyter og litt kvist, gran og kongler, men det skal dere få se bilde av siden.



Klem fra Eli

4 kommentarer:

Crinoline sa...

Hei,Eli.Jammen er det hyggelig stemning hos deg.Det er så koselig med grankvister i norgesglass.Vår Cairn er fra Gelitus.Han er snart 9 år.Klem

Anonym sa...

Kjempeflott stemning Eli:)) Og jeg gleder meg til å se bilder fra utafor.
Håper dere koser dere i kveld. Her er jeg vels å klar som det går an å bli. Og sommerfuglene er på plass:)
Kos dere videre..
Klem fra meg!
PS: Teppet ditt ble utrolig lekkert da. Hvordan går det med lappeteppet ditt da? Det som vi strikker likt?

Synnøve sa...

Så koselig stemning det er hos dere.
Små trær i norgesglass,er så fint.
Ha ei fin helg
Klem Synnøve

h.espe sa...

Hei på deg Eli!
Ja, hos deg har helt klart julestemningen begynt å snike seg inn ;o) Kjempekos med de søte små juletreene! I dag har jeg begynt å adventspynte litt, og forstetter i morgen - med den nye juleplaten til Kurt Nilsen i bakgrunnen, storkoser jeg med pyntingen.

Ha en fortstatt fin adventshelg!

Klem fra Hildegunn