torsdag 19. februar 2009

dette vant jeg hos crinoline og litt bestemorruter



Nå er det lenge siden gaven jeg vant på siden til crinoline kom i hus og det var så fint, og lillemor ble så glad- Tusen takk, crinoline:)

Jeg er også bitt av basillen og er kommet godt i gang med teppet mitt som hekles i bestemorruter.
Fargene jeg har valgt går i lilla og brun toner, på bildet ser den lyse beige fargen mer gul ut, den er mye finere i virkligheten.

Lørdag skal vi ha bursdagselskap for lillefrøken som fyller 9 år, nå har jeg kjøpt inn det vi trenger og fargene vil gå i rosa og lys beige, noen lyslykter fikk jeg også kjøpt meg hos kosekroken, en kjempefin butikk som ligger her jeg bor:)

Minsten er syk og har holdt oss våkne i natt så i dag før jeg skal på jobben blir det nok slumring på sofan for å komme meg gjennom dagen og kvelden.
Merker at det er lenge siden jeg har hatt våkennetter med små.

Nå er det tid for frokost og få seg en god, varm kopp te, før husmor må gjøre det vi husmødre ofte gjør, vaske klær og rydde unna litt.
Nå går vasken som en lek, etter innkjøp av lavendel gulvvask såpe, lukter så godt:)))

5 kommentarer:

Kristins Hus sa...

Hei
Og takk for kommentar!
Ha en fin dag!!
kristin

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsn. Så vakker gave du fikk fra crinoline. Flotte bestemorruter du lager. Mine går i rosa og lilla. Klem Siv

Sisselshverdag sa...

Takk for koselig skryt ;)

Veronica sa...

Så flotte bestemorruter!!
Angrer litt på at jeg ikke tok lilla nå kjenner jeg:)

Crinoline sa...

Hei igjen.Så hyggelig det var å se igjen monogrammet.Håper det går bedre med minstemann.Har også begynt å hekle litt,blir enkle hvite ruter.Ønsker deg en god helg.