fredag 29. mai 2009

dette skal jeg kose meg med



minsten i søs sine strandsko, håper vi får gått barfot i gresset i hele helgen:)

i pinsen og vil samtidig ønske alle som er innom en flott pinsehelg, jeg har fri i tre dager nå og skal ikke på jobb før om mandag:)
I morgen skal vi til læreren til lille frøkna og hilse på hennes lille baby, så i dag må vi en liten tur ut og handle barselgave.
Resten av helgen blir jeg i hagen.
Putene det er bilde av kjøpte jeg på europris til 35 kroner stykket, hyllen skal males innvendig.
Strikketøyet mitt skal bli kjøkkenhåndkle og når det er ferdig må jeg lage noen flere vaskekluter, det er så kjekt å strikke, og så blir de ikke så "sure".
Her går alt sin vante gang, nå er tegningen til plattingen ferdig og arbeidet kan snart starte, men må se om vi får revet noen yttervegger i helgen, om det ikke blir alt for varmt, egentlig kunne vi tenke oss å bare kose oss i solen hele helgen, men mannen har nok ikke tålmodighet til det, tenker jeg.
Så da får vi se når helgen er slutt, er ikke noe stress enda, bare den er nede og ny vegg er på plass før slutten av juli, så holder det for oss, men da må det være i orden siden varmepumpen kommer da.

Klem fra Eli

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:)
Blir spennende å høre hvordan plattingen blir. Regner med at du holder oss oppdatert.
Høres ut som om gubben din er som min. Ikke lenge de kan sitte nede før noe skal skje:)
Nina fikk bloggadressen din og har allerede vært innom og sjekket;)
Ha en flott pinsehelg.
Klem fra meg!

Sisselshverdag sa...

Ha ei flott pinse :)

Monica sa...

Ønsker deg også en nydelig pinse, høres ut som om du skal kose deg masse:) Kjekt med maleprosjekt og strikkeprosjekt og lekre puter du har fått deg:) Klem monica

Anonym sa...

Hei igjen!
Jeg skal møte Nina rundt ett. Brodern begynner å spille klokka tre. Hyggelig om du har tid til å komme. Er sikker på at Nina blir veldig overrasket i hvert fall:)

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Grautulerer med flotte puter og søt sykkelkurv! God pinse fra Siv

Synnøve sa...

Hei!
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min.

Så mange spennende prosjekter dere har på gang.
Plattingen blir sikkert bra når den blir ferdig.
Fine puter du har kjøpt.
Liker sykelkorgen din kjempegodt.
Så heldig du er som treffer Elin. Har aldri truffet henne jeg. Men jeg blogger med henne.

Her har det vært topp vær, så vi har vært ute i hele dag og bare koset oss.
Ha fortsatt ei fin pinse.

Anonym sa...

God morgen Eli:)
Håper du har hatt en flott pinse. Været har jo vært strålende. For min del så har det vært en innholdsrik pinse. Ellingsruddagene på lørdag, båttur søndag og bursdag mandag. Men sånn liker jeg det.
Synd du ikke rakk det, men da tar vi det igjen til neste år. Brodern varm selvfølgelig kjempeflink;)
Var babyen søt da?
Ha en flott dag. I dag blåser det noe skikkelig.
Klem Elin!
OG by the way: Selvfølgelig skal jeg hilse tilbake fra Nina - som så ut akkurat som hun har alltid har gjort;)