fredag 22. mai 2009

Stuen vår

nye gardiner og her ser en litt av de nye platene som skal på veggen
dette hjørnet og under vinduet er ferdig
nå er stuen siden sist dette bildet ble tatt ommøblert, men her ser en da litt av stripe veggen vår, ønsker oss en fondtapet her, men får ikke bestemt oss, min bedre halvdel er i tvil og mens vi venter på å bli enige er denne veggen malt i striper

er under oppusing.
Vi har nå fått begynt å legge mdf plater (panel) på veggene og gjør klart til varmepumpen skal i hus.
Jeg, sitter ved symaskinen og syr nye gardiner, tror det blir fint, valgt å ha de helt fotside, vinduene våre er vanskelige synes jeg, de er så lange og smale og blir aldri helt fornøyd med hvordan jeg skal "pynte" opp vinduskarmen, så om noen har noen ideer om hva som lønner seg i lange smale vinduer tas det i mot med takk-
Ser ut som vi har en plate for lite, typisk det da, men, men da får en bare se og få kjøpt det og mer maling, har malt i fargen FYN.

Her er iallefall noen bilder fra stuen vår og når vi blir ferdige kommer bilder fra sluttresultatet.

I helgen er det jobbing for min del, tirsdag har jeg fri og da håper jeg solen vil skinne så jeg kan nyte hagen og solen.

God helg til alle som er innom

Klem fra Eli

3 kommentarer:

Kine sa...

SÅ fin stue,stripene var morsomme:) Har lyst til å male noe lignende her i stua,men så har jeg jo malt en fondvegg allerede..vi får se;) Ha en fin helg!*klæm*

Siv sa...

Ja se der, nå begynner det å ta former. Så lyst å fint da.

Villa Kos og Kaos sa...

Så fint det ser ut til å bli!!!
Takk for koselig hilsen inne hos meg!
Klem G-C