fredag 10. juli 2009

velkommen inn




Ja, hva gjør en når det regner og regner og regner, og vil nok ikke gi seg med det første.
Man, smiler og ler og tenker ja, ja, da får jeg gjort litt inne da (men, nå vil jeg gjerne gjøre noe ute) inne har jeg fått gjort litt og i dagene fremover kommer det bilder av det jeg har gjort.
I dag skal du få se litt av det som møter deg på trappen vår, nå er verktøy, spiker og skruer godt skjult for kamera, for i virkligheten er det ganske så kaos hos oss.
Planker, stillas, en bil som måtte flyttes ut av carporten fordi matrialene måtte få plass, og den bilen, ja den har ikke skilter, vi vet bare ikke om vi skal selge den eller rett og slett kjøre den til høggeren eller om vi (les: mannen) skal skru på den.
Jeg, prøver å rydde og nå er stua ferdig:) og jeg er så glad, kjøkken er ferdig, gangen er snart ferdig, jeg skal male taket og lister og opptrinn i trappa-

Så tross regn, ja, jeg må si at jeg har fått gjort masse som hadde hopet seg opp, og det er godt!
Til mandag reiser vi fra hele "greia" og lar mannen igjen være alene hjemme, jeg og barna reiser til Lillehammer og låner huset til svigers en natt eller to.
Barna og jeg skal en tur til Hunderfossen.
Mannen, ja han blir som sagt hjemme og fortsetter med sitt og tar i mot de som kommer med varmepumpen-

Jeg, har forresten: Sluttet å RØYKE! er så superstolt(",) nå blir det penger på sparekontoen-

Dette ble ett langt innlegg, sov godt-

1 kommentar:

I bakgården sa...

Søte bilder!!!Og grattis med røykeslutt:))) Kjempeflink er du!!!God ferie,kos dere mest mulig!*klæm*