fredag 6. november 2009

pakke fra Hildegunn




Tusen takk, det var nydelig og hjertene passet akkurat der jeg hadde tenkt de skulle være.
Skiltet Maison henger nå ute og gjør seg fint der er litt usikker på om det skal være der eller i gangen, hmmm må prøve meg frem-

Nå er det helg, jeg tjuvstartet med helgevasken noe jeg gjør hver gang jeg har arbeidshelg, jeg gjør lite før jeg skal på jobb, da koser jeg meg stort sett med en bok, litt håndarbeid eller bare litt smårydding og gjør klar middagen til de som kommer hjem når jeg har gått-

Ut er det snø og barna fryder seg!

Stor klem og med ønske om en flott helg til alle der ute-

9 kommentarer:

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅ så fine hjerter og skilt, de skulle jeg gjerne hatt..Blir gøy å pynte til jul nå:-) Tusen takk for koselig kommentar:-) Håper du får en flott helg...

Frk Ligaard sa...

Hjertene er fantastiske!

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Tuuusen takk for gode ord på bloggen min! :) Eg blei så glad! Har hatt litt rusk i blogggleda mi siste veka... Men etter å ha tigga etter skryt, så kom det seg! Uff, det er bra gale at ein skal bli så tullerusk... Men som sagt; det var godt! Har vore innom bloggen din før trur eg? Husker den hjerteforma steinen! Kjempefin header! Skal få lest litt meir seinare, bruker å få meg litt tid seint på kvelden når det er stillt i huset. Ser at du også har ei jente på 9, og ein gut på 4? :) Vi kan no lage ein klubb? Ein kjeder seg aldri, bruker eg å seie :)No for tida har lillebror blitt veldig oppteken av å hevde seg mot ho som er 5 år eldre. Eg har planer om å innreie eit lydtett rom i kjellaren...

Ha ei kjempefin helg!

Klem frå Elin i Nordvest! :)

Elin | Draumesidene sa...

Hei igjen Eli! No har eg hatt tid til å lese litt på bloggen din, og bli litt kjent med deg! Forstår at du har mykje å tenkje på for tida, og at du ikkje har det så lett... Eg sender gode tankar til deg! Så håper eg at du og familien din tek ein dag av gongen, og at de finn dykkar måte å takle dette på. Vi har hatt mange tunge stunder siste åra. Vi har mista så mange, og eg sjølv har vore sjuk og veldig lei meg. Men ein får finne styrken sin, og prøve å finne att smilet sitt, og huske på alt det gode ein har rundt seg, kvar dag. Det er i alle fall mi erfaring. Og etter kvart min styrke.

Håper du får ei fin helg!

God klem frå Elin!

Siv sa...

God helg til dere alle sammen og tusen takk for koselig hilsen på bloggen min:-) Klem.

mammahaaland sa...

Så flotte hjerter du har kjøpt deg..Hildegunn er et unikum;)
Blir nok kjempekoselig til jul de der..
God helg til deg!
Monica

Guttemamma sa...

Så godt med en liten oppmuntrng i posten!! Hildegunn er et unikum!!klem

h.espe sa...

Hei venn!
Takk for koselig visitt på en lørdagskveld!!

Så bra at du ble fornøgd med hjerter og skilt - da blir jeg glad vet du.. :o)

Høres ut som en deilig lørdagskveld i hjemmet. Mens det er pause i dansingen svinser jeg innom bloggen litt - men DER var de visst igang igjen...

Ha det fint til vi blogges igjen!!!

Stooot klem fra Hildegunn

Prinsesse Elin sa...

God morgen.
Jeg elsker hjertene og skiltet. Jeg ser virkelig frem til å dekorere huset til jul. Jeg beklager at jeg har vært litt fraværende på deres blogger i det siste men håper at det bedrer seg etter løe helgen er over.
Ha en koselig søndag. Klem fra Elin:)