tirsdag 23. desember 2008

kvelden før kvelden

Glasskruken som jeg hadde kongler inni er nå blitt byttet ut med fem glasskuler, som har fulgt meg nå i 13 år, da hadde jeg alt i rosa, nå er det mer rødt og gull.
Her er min orkidee de har jeg mange av, og de kommer igjen og igjen, den jeg nå har på bordet som juleblomst er kjøpt ny




Litt detalj bilde fra min hvite orkidee, blomsterpotten og engelen har jeg hatt i noen år, i fjor hadde jeg hvite stener oppi og i år ble det lilla bast, det ble mye finere. Sånn ble bordet dekt i dag, sandkakeformene kan brukes til mer enn å lage sandkaker;0))
Vi hadde medisterkaker og julepølser til middag i dag, siden jeg skal jobbe i morgen kveld måtte vi ha litt kos kvelden før kvelden.
La på dekkebrikker i dag, siden duken også skal være med i morgen til middag, og med en liten i hus blir det fort litt sausesøl.
Ser jo nå at merkelappen ikke er tatt helt av..opps!
Og i dag ble vi ferdig med siste handlingen, måtte ha roastbiff til julefrokosten og mer frukt og grønt.
1 juledag dekker jeg stort frokost/lunch bord og da skal jeg opp tidlig og bake brød og rundtstykker, så tar jeg en " hvil" på sofan når magen er god og mett.
































Ingen kommentarer: