søndag 28. desember 2008

Trenger tips...

Min datter på 8 er veldig opptatt av High Scholl Musical og skal ha det som tema til sin 9 års i februar.

Denne bollen og fire små skåler hadde hun sett på og ønsket seg, så da ble det en liten ekstra julegave til henne fra mamma.

De er alt blitt brukt endel og hatt de med opp når hun hadde vennine besøk.

Nå har jeg sett lenge på fargen på bollen og klarer ikke bli enig med meg selv om hvem farger jeg skal ha på lys og servietter, må da bli turkis eller rosa...nå liker hun mest turkis da, så håper jeg finner noen lys som passer til.

Tar gjerne i mot tips til farger rundt det, og da med tanke på at denne bollen og de andre skålene har disse fargene.

1 kommentar:

Carpe Diem sa...

Blir kanskje finast med serviettar i rosa, vanskeleg å finne ein farge i turkis som passar. Da bør du kanskje gå ein tone lysare, eller ein tone mørkare iallefall. Eller kvite med noko rosa og turkis på.