onsdag 3. desember 2008

Tanker


Selvom julen er en gledens tid er det også mange som er i våre tanker men som ikke lenger er her hos oss.
Derfor ble det en engel på bloggen min i dag, som viser at jeg har dere i hjertet mitt.
Mine tanker går spesielt til min kjære tante, og kusine som mistet en sønn/bror i bilulykke for noen år siden.
Minnet om dagen jeg fikk vite det vil aldri forsvinne og ei heller alle minnene jeg har om en kjær fetter, som så alt for tidlig ble revet fra oss alle sammen- solstrålen vår.
Tankene mine går til deg, kjære Lars Emil.
På gjensyn.
Min bestemor er det mange år siden gitt bort, men har så mange gode minner og hente frem og kjenner at det er godt.
Savner deg!
Min farmor gikk bort i fjor, vi fikk alle tatt farvel og gitt henne klem, det var godt.
Hvil i fred.
Litt tanker fra meg i kveld.
Nå er tre lys tent til minne om min fetter, bestemor og farmor og til de som ikke er blant oss mer nå i julen og førjulstiden.

2 kommentarer:

tinemor sa...

Hei
Jeg vil veldig gjerne sende deg to lavendelposer!
Send meg din adresse på min e-mail:
termoen@loqal.no
så svarer jeg deg, med beløp og kontonr.
:-)
Klem

Siv sa...

Hei Eli. Så vakker du skriver om dine kjære:-) Ønsker deg og dine en riktig god uke.

Klem.