mandag 22. desember 2008

snart er julekvelden her

ja, nå nærmer det seg og barna er så spente.
Huset skal få sitte finpussen idag, og etter en liten tur på denne bloggen

http://trineshusoghage.blogspot.com/ må jeg en liten tur i skogen og finne meg noen kvister, med katt i huset får juletreet ikke stå i fred, så da kan jeg henge opp noen av glasskulene mine på kvister i vinduet.
Glassklokken har fått ny pynt og pepperkakehuset står trygt i vitrineskapet, det er fristende for katten med smaksprøver.

Så da skal jeg se og få tatt noen bilder og legge ut her på bloggen min av ett julepyntet hus.
Nå luftes dyner og sengetøy vaskes med lavendel vaskemiddel og skyllemiddel- lukter jo så herlig.
Som jeg har nevnt tidligere skal jeg være på jobb julekvelden, det blir litt rart, men er forsåvidt såpass innstilt på det at, jeg tenker det går helt fint og vi som er på jobb, skal kose oss med julemiddag, småkaker, fyr på peisen og masse levende lys (jeg jobber i bolig).

Nå "roper" huset på meg, så får heller ta meg en bloggrunde i kveld.

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN RIKTIG GOD JUL OG MANGE FLOTTE DAGER I 2009-

MANGE KLEMMER I FRA MEG TIL DEG.

Ingen kommentarer: