søndag 20. september 2009

dette gjør meg glad:)

Ingen bilder i dag heller, nå bruker jeg min datters pc.
I helgen ble det jobbing tross frihelg og må innrømme at jeg gleder meg til frihelg når det er treff, da skal jeg si Nei!

Men, dette gjør meg glad, en utfordring fra glassveranda som jeg synes er viktig, fordi jeg ofte glemmer det, og med endel trist i det siste så trenger jeg å tenke på det.

* mine barn gjør meg glad
* en kopp kakao på trappa en søndagsmorgen og nyte gjør meg glad
* frisk høstluft
* att jeg har ett hjem, friske barn og en mann som alltid er der for meg
* en kveld med min beste vennine

Nå skal jeg faktisk bli flinkere til å huske på det også, når dagene føles lange, det er ikke alle unt det jeg skrev over her, og i mitt yrke får vi merke at det faktisk ikke er en selvfølge heller.
Og noen ganger på jobb tar jeg meg i tenke, gosh så heldig jeg faktisk er-

Nå er det stille her, barna sover, far ser på robinson og jeg sitter her:)
Og skal finne frem bladet mitt og en kopp latte før det er sengetid-

Nyt høsten, ta vare på hverandre og hver glad:)

klem fra Eli

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Viktig fokus!! tar meg i det stadig jeg og,lett å glemme i en hektisk hverdag hvor godt vi har det!! Grattis med fjortisen....og en fin uke fylt med gode hverdager ønsker jeg deg!!
klem