fredag 11. september 2009

god helg


En liten tur i dag etter shopping og fikk også kjøpt en julegave til, enda nærmere ferdig.
Jeg, er hvert år ferdig med gavene før desember, de eneste jeg har igjen den mnd er våre barn, og til oss selv.
Den runden pleier vi å ta sammen i desember, men da uten mas og tjas og hva skal vi finne på å kjøpe til den og den.
Og målet har jeg i år også:)

Bilde er av skogen vi kjører gjennom når vi skal ut, stort sett om vi da ikke tar andre veien.
Det er flott å gå tur over her også, og nå som jeg har som mål å gå en tur hver dag er det ofte her jeg "havner", jeg har iallefall fått til å gå en ture før kveldsvakt og det er jeg fornøyd med.

Snart er det natta her i huset, så er en kvikk og rask i morgen tidlig, siden svigers kommer tidlig i morgen, de skulle reise fra Lillehammer på morgenen, så da er det best vi kommer oss opp til grei tid.

Håper alle får en flott høsthelg, skal vi tro på de som kan det, blir det fint vær på disse kanter:)

klem fra Eli

4 kommentarer:

Siv sa...

God helg til dere alle sammen:-) Klem.

Anonym sa...

Kos dere masse med besøket Eli... Blir sikkert kos.
Så flink du er til å gå tur hver dag. Kunne ønske jeg klarte å dra meg ut. Uff, den dørstokkmila er fæl....
God helg:)
Klem fra meg!

Guttemamma sa...

Vi er helt like på det med juleaver!!! KOs deg med besøk i helgen,så herlig at du har fri!!
klem

Sisselshverdag sa...

Er vi ikke heldige vel som har naturen rett utenfor stuedøra?? Skammer meg over å si at jeg bruker det altfor lite. Kos deg messe med besøket ditt, og ha ei flott helg :=)
klem sissel