onsdag 30. september 2009

minitreff:)


Hos Elin med bloggen Elins drømmer:)

Elin: huset deres var fantastisk flott og det lekre vaskerommet da, wow, du kan tro mannen fikk høre det i går;)
Tusen takk for god mat og hyggelig kveld og vi sees jo i kveld, igjen.

Nå er igjen huset "tomt", mor er alene og homper på krykker, og er spent på når min ankel skal klare å bli belastet igjen, jeg er lei, det er vondt, føler meg gammel når jeg karrer meg ut av sengen og dumper meg rundt, men utover dagen da går det mye bedre og med litt bet.demepnde så hjelper det også.
Jobben har jeg lagt på hylla en liten uke, så får jeg se hvordan mandagen blir, krysser fingrene for at da er alt mye bedre.
Samtidig har jeg tatt en valg, om å ikke jobbe noe ekstra, nå nærmer vinteren seg og med den kommer kjøring til slalombakken og jobben der:0)

I dag skal jeg sette meg pladask på gulvet til frøkna og sortere og rydde, mens hun er på klubben og sletta, i dag med LSK spiller Espen Søgård, hun gledet seg masse.

Ha en flott dag!

Klem i fra Eli

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du skryter så fælt at jeg begynner helt å rødme her. Stakkars mannen som ikke slipper unna da. Thihihi, nå blir det vaskerom på dere.
Selv takk for en kjempekoselig kveld. Må gjentas:)
Sees i kveld.
Klem fra meg!

Synnøve sa...

Så heldig du er som kjenner Elin. Hun virker som en super dame. og har et flott hjem.

Fine gaver du har fått av søsteren din.
Synd at foten ikke er bedre,men det tar vel tid før den blir helt bra.
Jeg begynnte med pu og gikk over til sykehjem. Motsatt av deg:)) Men jeg stor trivedes i pu så jeg ser ikke bort fra at jeg havner der igjen en gang.
Ha en fin dag uten for mye smerter i foten:))
Klem Synnøve

Nina i Paradiset sa...

Kjedelig når en ikke leges så fort som man kunne ønske...
Men har mang en gang trøstet meg med hva som befinner seg inni lap-toppen, når kroppen har streiket!
Og jeg misunner de som har tid til å lese en bok akkurat nå!
Sukk!
God bedrng!

Klem fra Nina.

snowstar sa...

God bedring :-)) klems

Casa Selvik sa...

Tusen takk for kjempehyggelig hilsen på bloggen min!!!

Verden er ikke stor.
Lise og jeg gikk sammen på barneskolen! Nydelig jente!
Vi fant på mye rart...thithi.

Titter innom deg ofte! Kjempefin blogg!

Ha en fortsatt fin kveld! Snart helg...jippi!

Jeanette

Guttemamma sa...

Oj,benet ditt da....nå MÅ du ta det med ro,kanskje det som skulle til...??
TRøste klem