fredag 1. januar 2010

Godt nytt år


1 januar og første arbeidsdag i 2010, jeg har jobbe helg, og koser meg på jobb med mine kjære kollegaer.
Oppe jobbes det for fullt nå er snart taket isolert, mangler bare litt og i skrivende stund bankes det og bankes det, mannen får ikke gjort så mye når jeg har kveldsvakt og minsten helst vil ha pappa i nærheten.
Tømmerveggen kan beholdes flere steder enn vi trodde da vi startet opp, så der vi kan ha den skal den få være, må vaskes da.
Resten av veggene vil få lys brokadetapet:) så her skal som sagt gammelt og nytt fremheves mot hverandre, og min bedre halvdel og tenåringssønn gleder seg til spille/tv/musikk stue.


Vil også ønske alle mine kjære bloggvenner ett fantastisk 2010 og MANGE FLOTTE DAGER I DET NYE ÅRET!

Takk til alle for flotte varmende kommentarer og spesielt takk for gode og varme ord i forbindelsen med innlegget vedr vår skjønne minstemann, det har rent mange tårer, men nå er jeg ved god mot og som jeg sa til sjefen min her en dag, ikke spør meg hvordan jeg har det, noen dager er det nok til at tårer bare flommer, men NÅ føler jeg at det bare kan gå en vei-oppover!
Takk til alle som har backet oss opp, og til mamman til min datters vennine, Takk for at dere vil låne frøkna vår i påsken, hun kommer til å storkose seg. ( hun er invitert på slalompåsketur) og for nydelige ord om vår datter, den siste setningen ble tilegnet en mor og nabo- dere andre får bære over med meg;)

Vi blir så glade!

En varm 1 januar klem i fra meg til dere alle!

11 kommentarer:

Siv sa...

Godt nytt år ja og synd du ikke var hjemme da vi var innom. Klem til dere alle sammen.

Crinoline sa...

Kjære,Eli.Ønsker deg og dine alt mulig godt i det nye året. Tømmervegger og brokadetapet kommer til å bli lekkert.Gleder med til å se.Klem

Guttemamma sa...

Et riktig godt nytt år til deg og alle dine også,Eli!! Tenker så mye på deg og minstemann skal du vite..
nattaklem

Anonym sa...

Ønsker deg et godt Nyttår! Klem fra meg

Veronica sa...

Godt nyttår!
Og gleder meg til å se bilde av tømmer og tapetvegg når det er ferdig:)

h.espe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
h.espe sa...

Hei venn - riktig godt nyttår til deg!!

Ja, da var julen over for denne gang! Det vil si, jeg er jo vant med 20. dag jul, så hos meg er det jul enda... Personlig synes jeg det er litt trist at mange jager så fælt med å kaste ut jula - jeg velger å holde på den enda litt jeg, og så er det jo så kos å komme hjem til meg selv etter å ha vært borte hele julen, og kunne nyte enda en stund...

Takk for hygelig bloggvennskap i året vi har lagt bak oss - jeg er kjempeglad for å ha truffet deg her inne, og gleder meg masse til å følge deg videre... :o)

Ha en flott søndag videre!

Stor klem fra Hildegunn

Sisselshverdag sa...

Hei og hå og godt nytt år :)
Dere er kjempeflinke. Her har det vært juleferie så ingen nye oppussinger akkurat nå, men hodet jobber....
vi sees i morgen, gleder meg :)
Klem

Anonym sa...

Hei Eli:)
Håper dere koste dere masse i går. Lå rett ut jeg, men føler meg litt bedre i dag. Sitter på jobb og har helt vondt i magen av våre nye arbeidsoppgaver. Blir det ikke noe bedre må jeg se hva jeg gjør.
Tusen takk for skryt:) Du er nå så snill også da. ER kjempefornøyd med soverommet. Bare et par småting igjen nå så. Gleder meg til å starte med spiskammerset. Har det bildet i hue jeg også;) Skal strikke tubesokker jeg også. Bursdagsgave. Ellers så er jeg i gang med bomullssokker til farmor, så har jeg lyst til å strikke meg leggvarmere. Noe til meg selv også må jo være lov.
Prates mer seinere, så satser jeg på å komme den 13.
Klem fra meg!

ingvild sa...

Ønsker deg et godt nytt år

Torilpia sa...

Godt nytt år til deg og dine også :o)

Blir spennende å se hvordan det blir med tømmervegger og alt sammen .. :o)

Ha en flott januar-uke - klem!