tirsdag 26. januar 2010

ikke mye interiør men...

mor "løper" rundt med kamera sitt og er superfornøyd men ikke helt klart å få til "rett" under renn-
frøkna i bakken, her er det portkjøring på treningskveld og minsten titter stolt med slalomski på beina han også og det er kjempegøy og herlig å høre latteren hans når det går fort nedover sammen med pappa-

viktige detajer for frøkna, fartsdressen og støvlene:)

hverdagen vår og i kveld er vi atter en gang klare for renn, og frøkna skal tre på seg fartsdressen (liker ikke det navnet... for mor liker ikke at hun kjører fort) og selvom jeg er veldig stolt av henne må jeg si at jeg er glad når hun er nede.
Ser jo at det går raskere og raskere og med en bror som "fyrer" opp litt og har lovt henne to uker med lommepenger om hun kjører ned på 55 sekunder ja da får hun "blod på tann" da må hun kjøre 10 sekunder bedre enn forrige resultat-

Her er det da noen bilder fra det vår hverdag er preget med-

Klem fra Eli

5 kommentarer:

Torilpia sa...

Fine bilder :o) Må være skjønt for datteren din å ha en hobby hun trives så godt med og lykkes så bra i .. :o) Selv om mor står på sidelinja med hjertet i halsen ..

Ha en flott tirsdag - lykke til!!

h.espe sa...

Hoi, hoi - full fart i bakken forstår jeg!! Og at utstyret er tipp-topp, er det jo ingen tvil om :o) Forstår godt at du har "hjertet i halsen" når gojenta di renner - selv er jeg en pyse, og har aldri stått slalom...

Ønsker deg en super uke videre!

Goklem fra Hildegunn

Elin | Draumesidene sa...

Hei Eli! Flotte bilder, og flotte barn! Er ganske fornøgd med at veslejenta her går langrenn... Skal få ny dress, og har akkurat fått nye smørefrie ski, og sko. Men det er bra å ha noko å trene for, og så er det sosialt og kjekt.

Sende pakken din i dag, men var nok litt sein, så det går kanskje to dagar før du har han?

Ha ein fin fin kveld, og tvi-tvi i bakken!

Klem frå Elin :)

Simones Country Home sa...

Heia.

Så fine bilder da. ;o)

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg kommer nok til å gjøre om den peis veggen etterhvert ja. hehe
Vil ha gammeldags Engelsk peis der se. ;o)
Ha en fortsatt fin kveld

Klem fra meg

Anonym sa...

Selvfølgeli er det lov til å skrive om noe annet enn interiør hele tiden. Innlegget mitt i dag dreier seg bare om kattene;)
Skjønner du er stolt av lillejenta ja. Og redd for farten. Jeg kommer garantert til å bli en skikkelig hønemor når min tid kommer.
Håper du får en fin dag i dag. Og kos deg innenfor med kakao og boller mens ungene er i bakken:)
Klem fra meg!