fredag 30. oktober 2009

dating med symaskinen




det skal jeg i helgen-
Rødt, linstoff og hvitt stoff skal bli vinposer som det skal broders sitat på.
x-antall lysposer skal syes, og har blitt sydd og "rent" bag til minsten er ferdig-
Og strikketøy som skal sys sammen og få festet tråder ligger i en kurv under stuebordet og skal monteres i kveld, når barna er i seng.
I helgen er vi besøkshjemshelg og da tilbringes det meste av helgen på gulvet, med sang og musikk.
Og til onsdag skal jeg på jobb, ringte legen i dag og sa at nå prøver jeg, går det ikke så får jeg heller gi beskjed.
Det går litt sakte i gangene med meg, men det går ikke utover jobben og merker nå at, dette er kjedelig, vil ha tilbake hverdagen jeg:)

Ønsker alle som er innom en fantastisk helg, og har du ikke meldt det på trekningen min, men ønsker å gjøre det, ja da skriver du en hilsen under innlegget "konkuranse"

Klem fra Eli

5 kommentarer:

Hespe sa...

Hei kjære venn!!!
Skal si du var i skikkelig julemodus da du var innom meg sist ;o) Passer fint det, for jeg er litt der selv...!!!

SÅ herlig date du har hatt med symaskinen da - fine poser du har laget!!!

Da er det helg igjen - jiippii!!! Skal ut og feire en kollegas 30 års dag i dag, og i morgen skal jeg på venninne middag - mye kos i helgen altså....

Ønsker deg en superduper god helg - koos deg masse!!!

Stor klem fra Hildegunn

Ps - pakken er ikke sendt enda, bare så du ikke går og venter - men - kommer snart!!

Guttemamma sa...

Fikser det meste du,Eli..fortjener vel en pris en dag:-)

Balke gård sa...

Hei og god morgen! Så flott dere er besøkshjem!! Det liker jeg! Mange som trenger det! God helg og kos deg med barn og symaskina;-) Klem fra Marianne

Mia sa...

Håper du har hatt en fin date med symaskinen og det hele... været i helgen har ihvertfall lagt forholdene til rette for den slags syslerier, så grått (og trist... ) som det har vært. jeg hadde også store planer om både sying, strikking, hekling og det hele... men fikk jeg gjort noe da? Niks!

Julie´s drømmehjørne sa...

Så flotte poser du lager! Morsomt med symaskinen bare man er venner liksom:)

Klem Julie