fredag 16. januar 2009

Handlet inn



Til bursdagen til frøkna som snart fyller 9 år.

Duken er kjøpt for lenge siden, når den brukes har jeg en hvitt duk under for å få frem den rosa.

Dekkebrikkene kjøpte jeg for 5 kroner for 4 stykker på europris, det samme med løv telysestakene og de rosa kubbelysene.

Planen har vært og ha det hjemme, men så kom frøkna og spurte om vi ikke kunne ha det i slalombakken og det sa jeg ikke Nei til, så da venter jeg på svar fra de om vi kan feire dagen der, noe jeg renger med går i orden, siden de har bursdagsferinger der.

Da skal jeg låne en krok av varmestua så de kan spise kake og pølser der inne og varme seg mellom kjøringen.

Frøkna sin lidenskap er slalom og dans og siden de hun skal invitere også kjører slalom får de nok en fin kveld, mens mor står ute og fryser og passer på-

Ingen kommentarer: