fredag 16. januar 2009

slenger meg på

I romjulen hadde vi denne lille hotelltven siden vår takket for seg lenge før jul, vi brukte min sønn sin flatskjerm helt til mor ble lei av å ha stua full av 13 åringer som spilte PS3
på salg fant vi denne nå hadde mor bestemt seg for at det holdt med en 32" men siden flertallet i hjemmet ville ha en 42" og de var så heldige at den var på salg i romjulen, da var ikke mor så vond å be heller.
Derfor er det denne som nå troner i tv stuen, tv benken skulle jeg gjerne ha byttet ut og har en gammel skjenk i garasjen som skal få gjøre nytten når våren kommer, den må tømmes for herremannen sine ting som har hopet seg opp og må males på nytt.
Ny tvbenk blir det nok med tid og stunder, når tv stuen blir bad, da skal tven stå i andre stua-
Men, det er en stund til enda, mye skal gjøres før nytt bad skal bygges og det som er bad i dag blir vaskerom.

5 kommentarer:

Siv sa...

Gratulerer med ny tv, den var kjempe fin:-) Skjønner godt du ikke orka stua full av spillende tenåringsgutter he he he.... Men hadde du sagt fra så hadde vi større tv enn en den hotelltv'n på bildet å låne dere:-)

Kine sa...

Venter på tven skal komme hjem fra reperasjon her,den er sendt til OSLO:/
Flott tv!!!Og spennende prosjekt gang da:) god helg*klæm*

Takk for at du tar deg til å lese bloggen min sa...

gralla me nye tv og lykke te e prosjektene

Frk Mille sa...

Tusen takk for besøket i bloggen min. Kjekt å kjøpe tv på salg :)

God helg!

Frk Mille sa...

Det ligger noe til deg i bloggen min!