tirsdag 20. januar 2009

teppevalg

Her er det, det teppet med mest rødt og blått i, ikke det som ligger under som er beige, mannen synes dette er fint og hadde tenkt til å ta med ett hjem, men trodde ikke jeg ville ha noe sånn..
her er det, det røde jeg skal se på, fargen er skarpere enn på dette bildet.

Her er det, det øverste som er brunt.
Nå er jeg lei av flatvev tepper, de er veldig lette og holde rene og kjekke og ha i en gang, men den gangen jeg skal ha det i ligger etter vindfangen og der har vi flatvev.
Nå blir det i gangen, der trappen fra 2 etasje kommer ned og derfor vil jeg ha ett tykkere og mykere teppe der.
Bildene er ikke av det beste, siden det er tatt bilde av bilde fra permen.

Jeg vil ha noe med rødt i, siden skapet som skal stå her er i rød høyglans.
Ja, i morgen begynner vi med flisleggingen og da melder spørsmålet seg om hvem teppe vi skal ha i gangen, må ha ett som er mørkt siden det tråkkes inn med sko i gangen.



Herremannen skal ta med seg tre prøver i morgen og her er de jeg har valgt ut, vanskelig altså, får jo mange tepper i store størrelser men ikke så stort utvalg i smått.



Skal prøve å tegne ett teppe og se om jeg kan få det designet, har funnet ett jeg falt veldig for, men jeg vil bytte om på fargene...



Men, jeg får vel bare vente å se i morgen har jeg kanskje bestemt meg???






1 kommentar:

Landlig Idyll I Interiørhuset sa...

Hei!
Så koslig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar til meg,for da fant jeg jo frem til deg og din side=)

Å velge teppe kan være vanskelig,og så koster de jo litt så man vil jo gjærne at de skal vare en god stund. Blir spennende å se hvilket du bestemmer deg for.

Klem