tirsdag 6. januar 2009

Søren

Altså, klarte å slette blogglisten min så nå må alt legges inn på nytt, ja, ja.
En hektisk dag og skal snart finne sengen.
Jobbet, dobbelt i går, hadde først aftenvakt så var det rett på nattvakt, men, men, det er nå en merker det så blir nok tidlig kvelden i dag ja.
Skal ikke på jobb før i morgen efta, så da får jeg sumse litt rundt på nettet og ordne opp etter jeg driver og sletter på bloggen min.
Nå har jeg ikke spurt alle som er lagt til om det er ok, men håper det da;0)

Ha en god natt, alle der ute.

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Et skikkelig kraftutbrudd du har hatt ser jeg hahaha :))
Men man må vel sensurere seg litt hehe :)

Lykke til..
Klem,Kari

Siv sa...

Huff, det var dumt da:-( Ønsker dere alle en riktig god natt. Ordna seg med de Caprino filmene da;-) Klem.

Julies sa...

Huff da ! ett lite tastetrykk kan gjøre stor skade. så det er nok best å holde tunga rett i munnen, ja ! Eller... jaja

Synnøve sa...

Åå, så ergelig. Mye arbeid og legg inn det igjen:)) Seinvakt og nattvakt høres helt ille ut. Håper du får hvilt deg litt også:))

Nooria sa...

Tusen takk for gratulasjon! Koselig at du vil legge meg til blogglisten din :-).