mandag 26. januar 2009

utfordring

denne fikk jeg fra http://corkscaos.blogspot.com/
så da får jeg kaste meg ut i det;)

her kommer bildetdette er av minstemann som på dette bildet sitter på pappas fang og koser seg, han har vannkopper og da var det godt med bamsen og pappas fang.

jeg gir utfordringen videre til: My Home is my Castle
Siv
Kine
Mitt Empire
Annettes hus
Herskapelig shabby


Reglene er:

* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen
* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv
noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.


Her hos hverdagen vår går livet sin vante gang:)
Gangen er nå ferdig flislagt og resten kommer nok på plass i løpet av helgen,denne uken har Mor bare kveldsvakter, så da får ikke mannen gjort stort siden barna må kjøres til bakken og lekser skal gjøres og minsten skal bades og legges.
Men, det går sakte men sikkert fremover så da blir det nok snart ferdig, nå er mor temmelig frustrert og lei av klær i hele stuen, for ett sted må de jo ligge mens gangen tømmes og det ble da stua, ja, jeg får vel bare leve med det den lille stunden som er igjen så blir det desto bedre når vi er ferdige og alt er på sin plass igjen.
Min søster var i dag innom og om 12 uker blir jeg Tante:)))

5 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Morsom utfordring. Takk for hyggelig hilsen i dag. Fine detaljer på ditt barnerom også:-) God bedring til gutten med vannkopper. Klem Siv

Sivs hus sa...

Hei igjen, Har nettopp lagt deg inn på min bloggliste og håper det er ok? Klem Siv

Solgunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Laila sa...

Jeg har tatt utfordringen din. Men måtte modifisere den litt, siden min 6. mappe ikke hadde seks bilder...

Ha en fin tirsdag.

Laila

moa sa...

hei,hei..
hyggelig å høre fra deg:0)
send meg en mail til:
monicalindblad@hotmail.com

så snakkes vi!
klem moa